Sportbedrijf Nunspeet mist het bezoek van haar trouwe klanten - RTV Nunspeet

Sportbedrijf Nunspeet mist het bezoek van haar trouwe klanten Foto: RTV Nunspeet

Sportbedrijf Nunspeet mist het bezoek van haar trouwe klanten Foto: RTV Nunspeet

Met de invoering en daarna ook nog eens verlenging van de lockdown mist Sportbedrijf Nunspeet het bezoek van haar trouwe klanten aan de sportaccommodaties. Om het contact nauw te houden met haar bezoekers werken zij achter de schermen er hard aan om hun betrokkenheid te kunnen laten zien op diverse manieren.

Online activiteiten

Nu zwembad De Brake gesloten is missen veel kinderen hun zwemlessen. Om deze kinderen weer te activeren en ze met zweminstructies bij te spijkeren organiseren de zwembadjuffen en -meesters twee keer in de week online activiteiten van een half uur. In dit half uur geeft de zwembadjuf of -meester zweminstructies (op het droge) en geeft hij/zij opdrachten die deel uitmaakt van de activiteit. De eerste online bijeenkomst is op donderdag 28 januari van 14:30 tot 15:00 uur.

Aanmelden

Kinderen kunnen zich aanmelden of aangemeld worden via sportinnunspeet@gmail.com door hun naam en e-mailadres op te geven. Na aanmelding ontvangen zij van het Sportbedrijf een digitale link om deel te nemen. Op deze manier wil het sportbedrijf de kinderen thuis activeren en een moment creëren om vriendjes en vriendinnetjes van de zwemles, maar natuurlijk ook de zwembadjuffen en -meesters te kunnen ontmoeten.

Telefonisch contact met de ouderen doelgroep

Met de oudere doelgroep houden zij telefonisch contact. De oudere klanten die voor zwemactiviteiten naar zwembad De Brake kwamen, belt het Sportbedrijf de ouderen één voor één op. Zij vragen hoe het met ze gaat en laten ze weten dat ze de ouderen missen en aan ze denken. Het Sportbedrijf hoopt haar trouwe bezoekers en klanten weer zo snel mogelijk te kunnen verwelkomen.

Deel dit artikel