Kunstzinnige start van de verkiezingscampagne. Foto: RTV Nunspeet

Kunstzinnige start van de verkiezingscampagne. Foto: RTV Nunspeet

NUNSPEET - Met een kunstzinnige actie is de ChristenUnie in Nunspeet begonnen aan haar verkiezingscampagne. Zaterdagmiddag onthulde Jennifer Elskamp (toekomstig fractievoorzitter) met Leen Bosman zijn niet afgemaakte schilderij met een voorstelling van zwijnen op de Veluwe.

Een groot deel van het doek bevat blanco rondjes, die door inwoners ingekleurd kunnen worden. Daarbij zullen aanwezige leden van de partij vragen of mensen ideeën willen aandragen voor een ‘kleurrijker’ Nunspeet. De komende jaren willen ze hiermee aan de slag gaan.

Jennifer Elskamp: “Wensen en ideeën kunnen worden opgetekend in een planner. Die ideeën zullen we bundelen en dan kijken we wat er in Nunspeet verbeterd kan worden en hoe we daar als CU bij kunnen helpen. Met deze actie ondersteunen we als partij ook Nunspeet als dorp van de kunsten.”

De eerste blanco rondjes werden al ingekleurd op het marktplein. Vanaf 10 februari gaat het schilderij mee op campagne tijdens de weekmarkten. Na de campagne zal het schilderij worden aangeboden. Wie de ontvanger wordt zal later bekendgemaakt worden.

Deel dit artikel