Ankeiler: Zien dat er iets in brand staat in de keuken is voor iedereen wel even schrikken.

- Zien dat er iets in brand staat in de keuken is voor iedereen wel even schrikken. Dinsdagavond rond 21:00 uur kreeg de brandweer deze melding binnen bij een woning aan het Secretaris van Marleplantsoen in Nunspeet.

De brand was dankzij het snelle ingrijpen van de brandweerlieden snel onder controle. De woning is nadien nog even geventileerd. Ook een ambulance was opgeroepen. Zij hebben een aanwezige vrouw nog nagekeken. De oorzaak van de brand is niet bekend.

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip of opmerking? Stuur ons een bericht op 0341-258133 of stuur een mail: info@rtvnunspeet.nl.

Deel dit artikel